2011. gada 28. marts

Pirmais "rūgts" šajā gadā



Beidzot pēc paliela pātraukuma man bija tā iespēja pieķerties klāt savai sirdslietai Nr...nr?...eh...vienai no galvenajām manām sirdslietām - puķu lietām.
Ir jauki ziedoties ziedos :)
Kāzas ir viena skaista, skaista padarīšana. Arī tad, ja tās nav tavas kāzas. Piebildīšu, ka joprojām esmu SAVAS dienas gaidās (vai gaidībās, kā pareizi?) !
Ir forši, ja tu vari kaut mazliet šo dienu padarīt īpašāku. Un tieši tāds ir puķu meitenes darbs :) ...padarīt jūsu īpašo dienu vēl skaistāku.
Protams, ziedi nav nekāds lētais prieciņš, īpaši jau uz kāzām, bet gribās taču, lai ir ļoti, ļoti skaisti. Kaut kad vēlāk būs pāris ieraksti un padomi kā par nelielām naudiņām pašiem pagatavot dažādus ziedu dekorus, ja naudiņas nav tik daudz kā gribētos, un kāzu budžets ir ierobežots.
Šīs kāzas bija ļoti maziņas. Sarakstīšanās dzimtsarakstu nodaļā un viesības mājās. Domāju, ka šis kāzu svinību modelis šobrīd ir vispopulārākais. Un, kas ir teicis, ka tikai lielas kāzas var būt skaistas ? Tā noteikti nav. Man pašai arī patīk mazas kāzas. Tās sanāk sirsnīgākas, jo man liekas, ka tas tomēr ir tāds intīms brīdis, ko bieži vien aizmirst paši jaunlaulātie gatavojoties kāzām.
Šajās kāzās veidoju līgavas pušķi, auto dekoru un iepūtu svinīgu dzīvību dzimtsarakstu nodaļā.

Lieku bildes jūsu vērtējumam :)
Gaidīšu jūsu komentārus, ieteikumus, padomus. Neesmu profesionālis šajā jomā, tikai mācos pašmācības ceļā.
Klikšķinot uz bildes, tās atvērsies lielajā izmērā.





















P.S.  Ja jūsu lielā diena nav aiz kalniem un jums ir vajadzīga puķu meitene, šeit būs mans e pasts :  ogumeitene@gmail.com

Nav komentāru: